کیش می‌تواند بین‌المللی شود
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کیش می‌تواند بین‌المللی شود

 

کیش می‌تواند بین‌المللی شود

مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که جزیره کیش دارا می باشد می تواند در صورت توجه بین‌المللی پارک ساحلی مرجان کیش شود.

طی حکمی از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مظفری به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب گشت.

وی منصوب به سمت‌هایی نظیر نماینده مردم شهرستان نیشابور در مجلس هفتم شورای اسلامی، ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیأت مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیر عاملی بانک شهر، عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت، معاون استاندار تهران و رئیس مرکز جذب و خدمات سرمایه گذاری استان تهران و مستشار دیوان محاسبات کشور در کارنامه خود بوده است.

غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش پاسخگوی پرسش های خبرنگاران طی نشستی بودند.

جزیره کیش را چگونه دیدید؟ با توجه به اینکه تنها 6 روز از آغاز کار شما به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش سواحل کیش می‌گذرد.

در بدو ورود به جزیره کیش تجربه خوبی داشتم. مردمان کیش از آقای انصاری لاری بدرقه بسیار خوبی داشتند و این امر بیانگر قدرشناس بودن کیشوندان است. بخش عمده ای از سرمایه‌گذاری های جزیره کیش را کیشوندان و گردشگران تور کیش تشکیل می‌دهند. پس انتظار دارند ما به عنوان نمایندگان دولت، فضایی را برای فعالیت‌های آنها ایجاد کنیم. 5 محور اصلی که شامل: پاکدستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی است در این راستا سعی خواهیم کرد تا توانمند باشیم.

جزیره کیش با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌هایی که در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری دارد، برنامه خاصی در این مورد آیا در نظر دارید؟

بله همانطور که اشاره فرمودید جزیره کیش به لحاظ ظرفیت و پتانسیل در حوزه گردشگری، سرمایه گذاری و.. می تواند حرفای بسیاری برای گفتن داشته باشد که بخشی از آنها ایجاد شده و یا زیرساخت‌های آنها فراهم شده است. ما سعی داریم ظرفیت‌های جزیره کیش را به فعلیت برسانیم. گرچه با برخی از موضوعات همچنان فاصله داریم. پردیس بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف، تهران و... ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارند که تا به امروز نتوانسته‌اند رسالت خود را انجام دهند. ما معتقد هستیم که وقتی نام دانشگاه‌های بزرگ کشور در کنار نام سازمان منطقه آزاد کیش قرار گیرد می تواند باعث نوآوری و خلاقیت شود. این امر باعث می شود دانشگاه‌ها و سازمان منطقه آزاد کیش مبدا و منشاء بسیاری از شرکت‌های دانش بنیاد کیش باشند و بسیار از ایده های نو خلق شود. در این صورت است که استارت آپ‌ها تشکیل خواهند شد و شهر خلاق و هوشمند اسکله تفریحی کیش به معنای واقعی اتفاق خواهد افتاد؛ در واقع باید بسیاری از رخدادهای علمی و بین‌المللی واقعی باید در این مکان اتفاق بیافتد.

چه برنامه‌هایی برای گذشته و آینده جزیره کیش دارید؟

قطعا هر تصمیمی که هیئت مدیره کیش و دکتر انصاری لاری اخذ کرده‌اند ادامه خواهد یافت. مواردی هم که نیازمند بازنگری، آسیب شناسی و یا به‌روز هستند، اصلاح و همراه با برنامه‌های دیگر ظرف 3 ماهه آینده در قالب کتابچه ارائه خواهند شد.

حضور افراد خلاق در جزیره کیش می تواند به عنوان مشاور، کمک شایانی به آبادانی این جزیره کنند، آیا برنامه‌ای برای استفاده از حضور این افراد دارید؟

در جهت توسعه و آبادانی روز افزون جزیره کیش، ما از کیشوندان درخواست می کنیم تا طرح‌ها و ایده های خود را به سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کنند تا مورد حمایت و اجرا واقع شود.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش می‌تواند بین‌المللی شود,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: